CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 Kasım 2013 Perşembe

Oyun Grubu Blablabla

Yazıcı Nes


Çalışkan Blogger iş başında.
Tamam biliyoruz uzun süre oldu. Yazamadım.
Bikbikbik.

Şevkim kırılır gibi oldu ama düzeldim.
Çizelgelere de, aktivitelere de devam.
Aptalım ben. Plan program yapmadan ilerleyemiyorum :)

Neyse.
Son 2 haftadır filan Oyun grubuyla ilgileniyorum. Okuyorum.
Neler yapabiliriz diye uğraşıyoruz.
Sonuçta bir eğitmen yok başımızda.
Ve ben kendi adıma oyun kurabilme yeteneğine sahip olmadığımı anladım.
Ama öğreniyorum. Yavaş yavaş.

Oyun grubu geçen 2 haftada 3 kişiden 7ye 8e yükseldi.
Yavaştan daha planlı vakit geçirmeye başladık.
Bu hafta mesela önce kahvaltı saati vardı.
Alis sadece yumurta soyarak geçirdi vaktini :)
Sonra çarşafı açtık.
Bayıldılar resmen. Müthiş birşeymiş.
Çığlıklar kahkahalar havada uçuştu.
Ondan sonra kitap okumak istedik ama pek toparlayamadık.
Biz de müzik aletlerini alıp şarkı söylemeye geçtik.
Sonra yine masalara geçip boyama.
Ve en son oyuncakları çıkartıp serbest zamanla kapanışı yaptık.
Alis yavaş yavaş 2-3 objeyi elinde tutma takıntısını atlatmaya başladı.
Bu hafta mesela yanında oturan Tibet'e bütün boyalarını verdi.
Hepsini. Hem de kendi isteğiyle.
Çok şaşırdım. O da yavaş yavaş alışıyor galiba.




0 Yorumcu:

Yorum Gönder