CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 Kasım 2013 Salı

Gel Oyna Oyun Grubu

Yazıcı Nes


Gel Oyna Bostancı'da bir oyuncak dükkanı.
Ama barbieler, uzaktan kumandalı arabalar yok.
Oyuncaklar hep tahta ya da bezden.
Montessori'ye de Waldorf'a da uygun.
Doğa dostu.

Geçen hafta 10x10x10 diye bir oyun grubu açıldı.
Amaç 10 çocuk+10 ebeveyn 10 gün boyunca gelsin,
çocuklar birbirleriyle kaynaşsın,
hafiften, inceden,
oyunlar oynarken hem anneler hem çocuklar birşeyler öğrensindi.
Bugün 5. gündü.
Biz sadece 2 gün katılabildik.
Ama 2 günde bile birçok şey öğrendik.
Ben mesela Alis'le az konuştuğumu öğrendim.
Yapmasını istemediğim birşey olduğunda sadece ''yapma'' diyordum.
Neden yapmaması gerektiğine dair birşey söylemiyordum.
Her zaman değil ama bazen o da benimle inatlaşıyordu.
Tam çıkıp eve gitmeye hazırlanırken elinde tuttuğu oyuncakları bırakmak istemedi bir keresinde.
Ufak çaplı bir kriz yaşadık.
Sonra beni nazikçe uyardılar :)
Ben de
''Bunlar bize ait değil. Bize ait olabilmesi için karşılığında sahibine birşey vermemiz gerekir.
Ama ne yazık ki
yanımızda verebileceğimiz hiçbirşey yok şuanda. O yüzden şimdi bırakalım.
Başka zaman yine gelir, karşılığında birşey verir alırız. Olur mu?'' dedim.
''Olur'' dedi  bıraktı.
ben şok oldum tabi çünkü yarım saattir çığlık bağrış elindekileri almaya uğraşıyordum.
Şimdi biraz daha fazla konuşmaya çalışıyorum.
''Oraya çıkma, düşersin''den öte daha uzun ve açıklayıcı cümleler kuruyorum.
Ve öteki odadan bağırmıyorum ''İn aşağıyaaaa'' diye.
Yanına gidip, gözüne bakıp sakince söylüyorum.
Eğer yine dinlemezse ağzına terlikle vuruyorum :p

Şaka şaka hemen aramayın Sosyal Hizmetleri :)

Konu neydi? Ben dağıldım yine.

Neyse 1-2 fotoğraf koyup kaçayım bari.

Hiçbir aktiviteye dahil olmayan Asi Alis'den birkaç Gel Oyna hatırası:






Gel Oyna Bostancı'da Minibüs Yolu üzerindeki Shell Benzin İstasyonu'nun karşısındaki sokakta.
Facebook Sayfası




0 Yorumcu:

Yorum Gönder